April 20, 2009

kisah satu mlm ms aku form2..

bila aku ingat2 blk...

since aku form3, idop aku always ade org teman, except 5-6bln masa taun 2006..tu pn sbb aku clash ngn ex-pakwe aku yg cm bangang..huhu~ but thanx to him coz he taught me alot.. yelah, bkn sng nk idop sndiri bila b'taun2 ada pakwe mmanjang n tiba2 xde pakwe, agak merana laa tp bahagia jgk sket sbb bley joli sakan..harharhar~

tp masalah nye skrg aku bkn nk cte psl kisah cintan aku yg kdg2 cm hampeh jgk nih, tp aku nk cte kisah aku ngn seseorang pada 1 mlm masa aku form2..

satu mlm tu aku tdo, mcm slalu la kt bilik aku+adek pompuan aku, masa tuh aku dok kt kluang.. utk pengetahuan korg sume aku dok kt kluang since aku umo 2taun smpai la aku form2.. kt situ la tmpt main, kt situ la tmpt kencin+yak aku slama 12taun. punye la lama smpai skrg pn aku still nk terbang ke sana jmpe mmbe kecik2 aku dolu2~

smbung blk cte aku, dh ngarut2 plak td~

satu mlm tu aku tdo, dh kul 10pm la masa tuh, aku tdo awal sbb nk g skool pg2 beb, 6.30 dh tpacak kt gate skool. tp mlm tuh jd 1sejarah wat aku... selama idop aku ni aku tpaksa dihantui perasaan bangang nih... aku tdo sorg mlm tuh, adek aku g umah atok.. dlm kul 12pm aku rs someone msuk bilik aku.. aku awal2 dh tutup lampu bilik, mmg aku tdo dlm gelap, bg aku kegelapan wat aku sejuk n aku bley tdo ngn nyenyaknye (padahal lampu kalimantang tuh wat aku panas je rasa nk baling batu kasi pecah sbb ada keran *sejenis serangga ala2 tebuan* slalu men2 kt lampu kalimantang antik bilik aku tuh, aku nyampah tol kalu keran tu ada, bising ngalahkan bunyik cengkerik, so aku tutup la lampu tuh, salah ke?!) sbb gelap la aku xnmpk sape yg masuk tuh..

someone entered my room n walked to my bed.. close enough as i could sense his breath on my face.. he pulled my blanket.. (to be continued..)

2 comments:

cujern said...

dulu2 kat umah atok selalu terpijak keran....hihi

Unknown said...

pahtu tapak kaki gatal. garu2 smpai lebam..haha~