April 25, 2009

bayar utang~

Nickname:
olin

Year Born:
1986

Country of Birth:
Malaysia


Current Bowl Used:

Henselite Classic 11 - 3 Heavy

(tp aku guna bowl kaler itam, gambar ni hiasan je..hahaha~)

Why do you use this bowl?
sukati aku la~

(dalam hati ada berangan nk pakai dreamline.. hehe)

When did you start playing bowls?
2008.

First Bowls
kt atas nu 1st bowl aku.

Career Goals
aku nk jd bizwoman, mebi nt aku bukak bowling centre kot. doa2 kn la ye.. hihihi~

Achievements
MASUM 2008 (1gold)

What would you do if you weren’t bowling?
I’d definitely be a powerpuff girl.


tag ni aku dpt dari don a.k.a ooppa. utang tag aku pn dia xbayar lg, ada hati nk tag aku plak. nasib bek aku nih baik orangnye, xmau la bayar utang lambat2. (padahal xde keja nk wat~)


lalala... malu saya~

4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

woit!!

terer kamu ahh..

patut dapat anugerah melambak2..

panjang!!

rindu kamu!!

Unknown said...

mana ada lambak weyh..
skrg dh kurang men lawnbowl.. final sem sgt bz (bz blogging kn?hahha~)
rindu kamu jgk!

lalala.. malu saya~

~Cinta Cukulet~ said...

saya suka bowl..boleh letak nasi..eh..tak sama eh hahaha

Unknown said...

letak nasik?

cc ni nakal~