August 28, 2009

sekarang aku tengah lari dari rumah.

hoh. aku rasa aku perlu masa.































kenapa? ingat aku budak bermasalah? hahaha.. aku pergi rumah atok jelaa..

lalala.. malu saya~

15 comments:

anaklaut said...

salam....

oo pi berbuka umah atuk...bagus..:))

ZARA 札拉 said...

aku baru nak buat press conference!

zamspotte said...

haha... joging ker di petang2 ramadhan??

olin said...

anaklaut,
hehe.. pandai2~

olin said...

zara,
hahaha.. sampai panggil press? joke la kamu nih~

Monkey D Luffy said...

kirim salam kat nenek

Airland said...

bulan pose ni pn larat berlari lagi ekk??? suspek tol..

Tirana said...

Seronok tu jumpa atok..Atok biasanya sayang sangat kat cucu. Kalau cucu minta apa pun, atok akan tunaikan..hehehe

anaklaut said...

salam..


atuk apa khabr?

olin said...

zamspotte,
joke laa kamu nih. petang2 bulan puasa kan waktu memasak~

olin said...

luffy,
nak kirim salam tangan ke nak kirim salam keruk?

P/S : salam keruk = salam tangan berisi duit untuk tuan rumah. biasa dilakukan di majlis kawen.

hahaha~

olin said...

luffy,
nak kirim salam tangan ke nak kirim salam keruk?

P/S : salam keruk = salam tangan berisi duit untuk tuan rumah. biasa dilakukan di majlis kawen.

hahaha~

olin said...

airland,
hehe.. s.a.y.a..p.u.a.s.a.. harap maklum~

olin said...

tirana,
betul2.. hehe.. tapi kalu buat kerja xbetul, kena marah jugak. biasa dah.. hehe~

olin said...

anaklaut,
atok sihat.. tapi biasa la penyakit orang tua.. huhu~

selalu jugak olin jadi nurse xbertauliah. hihi~