October 11, 2009

badan lemah tapi bila ambil gambar, mak aih dia punya posing mengalahkan artis. mana Wardina?

ok. Wardina xde kat sini.

kompem. Wardina xde jugak kat sini. hehe.

si kecik amir faiq. aku geram gila kat dia. comel sangat!

openhouse rumah makcik aku. hehe. penat. tapi,
berbaloi-baloi. yang penting, keep smiling~

rumah sebelah turned out to be smiley.


lalala... malu saya~

11 comments:

zamspotte said...

naper badan jadik lemah??

Tirana said...

Posing yang mengalahkan artis? Memang ye..habislah...lepas ni artis boleh tenggelam..hehhehe

cujen said...

sape awk yang pakai tudung merah baju kotak2 lam gambar pertama tu? comelnye dia..... kemsalah taw... awwww

olin said...

zamspotte,
penat dan lemah lembut. hehe.

olin said...

zara,
alamak aku ter-reject comment kamu. salah klik plak tadi. haha. wardina xde dalam gambar. saje letak nama dia sebab aku minat dia~

olin said...

tirana,
haha.. malu saya~

olin said...

cujen,
haha. perasan~

momoko-chan said...

aku tak dtg bukan takmo jumpe kamu.
aku sakit yang terlantar smpai pegi hospital tuh haaa.
kau yang sepatotnye singgah ziarah aku oke!
kau grad bape hb?
aku da ade lesen...heheh
siap ar aku rempit smpai s.alam.

olin said...

momoko-chan,
ohoho. ni sudah baik la ni? aku ingat sakit perut biasa. bila aku tanya angah, dia jawab xde gaya kritikal pun? hihi.

konvo 18hb, ahad, 12.00 tengahari, sidang petang. hehe.

P/S : pastikan kamu bawak bunga. kalu x, reject! Hahaha...

messyremo said...

haha..

aku sukaa gmabr rumah ni..

cm ade satu iklan cat tu..

olin said...

messyremo,
nippon paint kot?

haha~