October 19, 2009

KONVO. hoh, kan dah huruf besar tuuu~


mak & i



siblings & mak


cida, kirah & i

geng kelas


geng kelas



family

kalu nak bagi bunga tu bagi la betul-betul. buat kaklong malu saja kamu nih~

semua bermuka gembira.
kawan-kawan, aku tahu dalam hati kamu sedih juga kan?
aku tahu kamu akan selalu rindu aku yang tunjang ini.
ADA ORANG KATA AKU CANTIK MASA KONVO.
tolong sedarkan aku. aku dah KEMBANG semacam ni.
P/S : apa selama ni aku tak cantik?
lalala... malu saya~

14 comments:

SeLipAr JepUun said...

saza tinggi xley bla..
dlu parat2 aku je..
saiz kaki pon cam aku je dlu..huhu

CAHAYA said...

memang cantik pun. ;) congrats!

madulebah said...

Tahniah!! Sebab dah konvo hiks

ZARA 札拉 said...

memang sentiasa cantik!

tahniah udah konvo!!

olin said...

selipar jepuun,
tau xpe. dia nanti tinggi macam paklong. caye?

olin said...

cahaya,
ohhhh... maceh sayang~

olin said...

madulebah,
maceh ye kak~

^_^

olin said...

zara,
hehe.. maceh sayang~

amalina said...

congrats kak olin!!!!

SUXX said...

wah uitm jugak

kerja keras adalah energi kita said...

Go to peace n love in the world
God is always with us. May the peace and prosperity of the world can be created. Indonesia We invite bloggers to participate reconciling the world. We finished all the hostility and war that had happened. Indonesian peace-loving
kerja keras adalah energi kita
kerja keras adalah energi kita

olin said...

amalina,
maceh ye bagi coklat~

^_^

olin said...

suxx,
yup uitm dihatiku. hihi..

olin said...

k.k.a.e.k.,
nama kamu aku pendekkan ok?

peace yaa~

^_^