January 27, 2016

Premium Beautiful Corset - Long Girdle

Macam olin selalu cakap kat clients - 1set PB ada 3pieces.
☆ Long Bra
☆ Waist Nipper (atau Bengkung)
☆ Long Girdle

Hari ni olin nak explain Long Girdle dulu. Sebab pemakaian 1set lengkap PB ni bermula dengan Long Girdle. Antara benefit Long Girdle ni ialah:-

1. Re-shape pinggul.
☆ Long girdle ni direka dan dijahit untuk memperbetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul, dan meninggikan pinggul. So kalau sebelum ni pinggul leper je, now dah melentik. Ewahh..

2. Memperkemas lebihan lemak di kawasan pinggul dan peha.
☆ Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke bahagian pinggul lalu membentuk kontur pinggul yang sempurna, peha yang menawan.

3. Sesuai untuk wanita selepas bersalin, sama ada bersalin normal atau ceasarean. <br>
☆ Cara-cara pemakaian dan waktu bila boleh start pakai selepas bersalin tu boleh rujuk terus dengan olin. :-)

4. Fabrik Akwatek & Akwadyne yang dapat menstabilkan suhu, sekaligus mengurangkan risiko kanser rahim.
☆ This corset helps to prevent cancer sebab bila kita pakai kita akan rasa warm je, tak panas tak sejuk. So, sel kanser memang payah nak berkembang biak. Haa gituuu..

5. Membantu membersih toksin dan menyihatkan rahim.
☆ Bahagian hadapan Long Girdle ni kalau awak awak awak perasan kan shape tu, bentuk rahim kita sebenarnya. Kawasan tu yang paling banyak Far Infrared Rays (FIR) yang bertindak melancarkan peredaran darah, menstabilkan hormon, sekaligus mengeluarkan toksin dari rahim kita. So bila rahim sihat, subur, automatik wajah kita pun glowing gituuu :-)

6. Membantu mengurangkan lemak berlebihan di kawasan perut, peha dan pinggul.
☆ Rekaan mampatan 2 lapisan berfungsi menyelaraskan lemak dan mengurangkan masalah perut buncit.

7. Mengelakkan masalah peha bergesel.
☆ Haa part ni memang olin suka nak sebut, sebab seksa tauu kalau peha bergesel. Kadang-kadang tu boleh melecet, huwaaa..

8. Mengurangkan bau dan masalah keputihan.
☆ Lubang angin pada kawasan perineum bertindak memberi ruang udara dan mengawal pengaliran darah, sekaligus mengawal masalah bau dan keputihan.

9. Renda/lace yang eksklusif.
☆ Dijahit pada hujung Long Girdle. Fleksibel, tidak bergeser dengan benang seluar dan tidak bergulung. Sangat mesra kulit, so kulit tak gatal tauuu..

Ni laa sedikit sebanyak ciri-ciri dan benefits Long Girdle. Nanti kita cerita-cerita lagi. Lepas ni cerita pasal kawan-kawan Long Girdle pulak okayyy..

Salam sayang.. :-)

www.olinsafura.tumblr.com
0133907218

#pbangels #pbexpert #premiumbeautiful #topleaderscircle #confinementset #formulasihat #formulakurus #slim #pecahlemak #nakkurus #antikanser

No comments: