February 26, 2016

10 SEBAB BERNIAGA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Perkongsian  ilmu :

🌸🐝🌸🐝🌸🐝🌸🐝

10 sebab kenapa saya terlibat dalam Bisnes.

1. Bisnes tiada had pendapatan. Lebih banyak kita usaha lebih banyak jugalah kita dapat.

2. Bisnes dapat bantu beri peluang berkongsi niaga dengan orang lain.
Bisnes dapat beri lebih masa lebih income.

3. Bisnes bantu selesaikan masalah orang lain.

4. Dalam bisnes saya jumpa ramai orang positive.

5. Dalam bisnes tiada halangan kecuali CABARAN.

6. Dalam bisnes saya dapat bina 'networking' dan 'networthing'.

7. Dalam bisnes saya belajar banyak erti kegagalan dan bagaimana untuk bangun dengan cepat.

8. Bisnes sedarkan saya daripada hidup 'selesa'.

9. Bisnes buat saya berfikir lebih pantas & bertindak lebih cepat.

10. Bisnes ajar saya lebih 'berserah' & percaya kepada Nya.

🐝🌸🐝🌸🐝🌸🐝🌸

#copypaste

No comments: