February 19, 2016

Ohhhh WISHLIST??????

my wishlist in life ♥

Travel around the world.
Maintain healthy & increase fitness.
Jogging 15minutes a day

Own businesses.
A su
ccessful businesswoman, of course!
Avoid foe.Friends forever.
Be Edward Cullen's Leading Lady.
"In your dreams, Olin!" haha~
Be a good children and a good person.


Actually these were my wishlist since when tak ingat dah. TAPI still sama dari dulu sampai sekarang. 

Aku masih nak travel around the world.
Aku masih nak maintain sihat and fit.
Aku nak own bisnes.
Aku tak suka musuh (sape yang suka maknanya dot dot dot)
Aku memang masih kawan jer dengan semua kawan2 aku yang lama ke yang baru. FOREVER kata ko haa..
Hah jadi Edward Culler's Leading Lady ni berangannnn
And still kejar cita2 untuk jadi anak yang baik, orang yang baik dan berguna.

CUMA...............

Bab joging tu....... hahahahahahah tak relevan dah untuk aku niiii. joging kejar anak boleh laa (boleh tak kira tu sebagai 15minutes a day?????)

Blah lah Olin. Ko pakai Premium Beautiful sudeyyyyy. Duduk diam2, senyap2, pegun2 situ je. Bagi Premium Beautiful Korset tu yang buat kerja. Habis lahhh kau Olin. Lepas ni boleh tukar Tagline baru.

HEALTHY, BEAUTY, WEALTHY

Haa barulah kerlasssss

Sape nak free consultation free fitting boleh roger iols 0133907218. Ada PROMO BAIK punyaa.. 

Nah bagi sikit glimpse of luxurious Premium Beautiful Corset yang iols duk cerita2 sangat tu. Bagi korang meleleh air liur sampai lantai ehhh heheheh


Boleh masukkan Premium Beautiful ni dalam WISHLIST korang. Gituuuu... heheh

Hah? Apa? Tak boleh masuk wishlist sebab ko lelaki? Ehhh, ingat lelaki tak boleh pakai ker??? Boleh laaa, bukan korang lelaki je pakai, korang boleh hadiah ke isteri, mak, adik beradik, anak, kawan, dan sedara mara kalau nak. Kalau hadiah kat isteri ni, confirm malam ni dapat dah 2-3 round tanda terima kasih.. eh eh eh tak sensored pulakkkk hahahha abaikan maafkan sayaaaaa lalalalala~
 

No comments: