April 28, 2009

kena tahik..

ape perasaan korang bila orang wat tahik kt korang?

A) xkesah, wat bodo je..
B) hangin tahap pertama, pandang2 jeling2..
C) jd taufan + puting beliung = dendam xsudah..
D) nangis teresak2, merenung ape salah diri sendiri..

aku? semua jawapan tu aku dah wat, tp ape aku dapat?

habuk.

11 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

aku dah buat semua..

last2..tido~

olin said...

kadang2 aku tdo, kadang2 aku mkn, kadang aku mandi, kadang2 aku rasa nk bunuh je orang tuh.. haha~

tp waras lg aku nih.. nasib bek.. hihi..

13may said...

ko lupa balas dendam...hehhe hehhe

jom kita santau depa!

huarghhh!!! ganas ganas >:D

olin said...

xganaz lg tuh santau2.. kasi voodoo ok jgk kn? hikhik~

biar lagi seksa.

~Cinta Cukulet~ said...

saya buat D kot...maklumlah saya ni kan sensitip hahaha

olin said...

org jawa kata org kuat nangis tuh "gembeng"

hahaha~

sultan said...

kenapa nak buat tahik2 ni. kan tahik tu busuk. buat benda lain yg wangi2 skit la. haha...

sabar je la...

cujen said...

jawapan saya

e) bukan semua di atas

olin said...

sultan,
tahik tuh word yg paling sesuai nk gmbrkan perbuatan jahat. hehehe~

cujen,
kalu bkn sume di atas, ape yg ko wat?

j.e.j.a.r.i. said...

dik..
(dgn gaya persis seorg kakak yg lemah lembut & berpekerti mulia)akak nasihatkan...kalau ada org buat taikkk kt adik..mula2 skali adik kna tarik nafas dalam2...sedalam mungkin. then lepaskan ye..jgn tak lepas plak
then adik jumpa dia elok2. bertentang 4 mata dgn si pembuat taiikkk tu.
dgn semangat penarikan nafas yg dlm td tu...adik..




JERRIIIITTTTTTTTT
kat depan muka dia..

"dlm byk2 keje kat dunia ni..nape keje kejiiii ni jugak ko nk buat se***""

:P

olin said...

j.e.j.a.r.i,
kak, adik xsampai ati.. nnti dia mati tkejut, adik kena masuk jail.

hahaha~

P/S: ok gk idea tuh. balik kang try kt dia~