April 23, 2009

Kacip!

aku dah beli KACIP !!



yeay!! yeay!! (sambil lompat2)

gambar ihsan dari j.e.j.a.ri.m.e.n.a.r.i.
lalala... malu saya nk ngaku yg saya suka gmbr ni~~~










tp belum dapat lg KACIP tuh. baru order 1jam yg lepas.



lalalala... malu saya~~


9 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

oh abg pipiyapong!!!

cujen said...

aku pinjam je la nanti eh

olin said...

hehe~

ko tau x zara, aku jmpe ko nye blog kt sindiketsoljah.



P/S: ko xrasa sindiket tuh mengeratkan silaturrahim kew?

lalalala... aku pn minat abg pipi~

j.e.j.a.r.i. said...

huhu...malu saya.
saya tau kamu suka..

olin said...

cujen,
ape pinjam2? (kedekut sekejap)
hahaha~


j.e.j.a.r.i,
maceh2~
*wink2*

~Cinta Cukulet~ said...

lepas cujen pinjam , terus bagi saya eh...lalalala malu nak mengaku saya mmg tak tahu malu..hahahaha

13may said...

saya tamau buku...tapi saya nak resit buku...bleh?

hehhe hehhe

btw, thanks for visiting & following my blog :)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Tok Rimau itu ada di UTM..

so, circle itu memang akan ada jer..

serius..

olin said...

cc,
ada prob sket la, cujen xdpt pinjam pny sbb saya nk rasa jadi kedekut skjap, so cne nk bg cc pinjam?
lalala..cc mmg xtau malu~ ahahaha..
*wink*

13may,
resit buku?bley2.. :p
lalala.. malu saya~

zara,
owh, yeke?
malu saya sbb xtau~~~