June 17, 2009

love entry. tajuk yg xpernah aku terfikir nak post.

ramai aku tengok member2 blog yg post entry pasal cinta. aku suka baca je. nak harap aku sebut pendirian aku tentang cinta? harharharapan jelah.. hehe.. malulah.. (tiba2 aku jadi pempuan melayu terakhir ni apsal?) haha.. siyes aku malu nak citer perjalanan cinta dalam hidup aku. takut ramai yg juling2 mata kang bila baca. hehe..


lalala.. malu saya~




P/S : sesuai la tu aku punya ayat trademark 'lalala.. malu saya~' dengan entry kali nih. kan? kan?

10 comments:

Anonymous said...

npe malu..
xmngapa..
kongsikan brsma..

olin said...

hehe..nanti2 la k..ntah2 sok lusa je tiba2 love entry kuar.ahaks~

Tirana said...

Olin pun ada kisah cinta jugak ye...heehe..bolehlah cuba2 tulis novel cinta berdasarkan pengalaman sendiri..

olin said...

kak tirana,
kadang2 olin rasa pengalaman cinta tu privacy la kak.. tu yg malu nak citer kat orang..hehe..

DoN said...

depends pd individu...
ada yg btul2 nk kn kisah cintanya di warwar kan...

sbb dia sungguh ske dgn kisah cintanya...
sbb dia mghargainya...
sbb dia mmg dh jatuh... jatuh cinta yg kaw kaw... hik hik hik

olin said...

don,
cinta ni bukan bley diungkapkan dengan kata2.. as people say, action is louder than words.. that's who i am..(in term of love laa..heheh)

DoN said...

camera standby...
lighting standby...

3 2 1 action!!!

olin said...

don,
loh?

puteh said...

olin cite a ko nye pengalaman cinte...
mne taw aku juling2 mate dgr=p

olin said...

puteh,
ko baca kan? cane bley telinga ko dengar? haha..