June 27, 2009

niat hati nak berjauhan, tapi jiwa kata mustahil.


hehe.. baru dua hari aku dah xtahan. kena online jugak. ni aku terpaksa guna khidmat cc (cybercafe, bukan cinta cukulet ye). kat umah sengkek sket. tunggu aku keja nanti aku pasang aa wifi.. hehe..


sebelum aku gi cc tadi, aku buat puding roti. hangus. atas dia je hangus sket. hoho.. tapi sedap jugak aku rasa. 1st time buat puding roti sendiri. selama nih tolong2 makcik aku je.. hihi.. tengok orang masak, pahtu terasa nak try buat sendiri. aku xtau la nape mesti aku bagi tahu korang menda nih.. haha~

xpela. moral of the story, try every best of u.. don't be afraid and most of all, give the best shot and never give up. (apsal aku rasa arini nak cakap menda yang bersemangat ni semua? haha)


8 comments:

ZARA 札拉 said...

dah ko bersemangat bagai pergi CC~

hahaha~

Monkey D Luffy said...

kekeke

ketagih punya pasal

FdausAmad said...

gua rasa lu weekend bersama boring

sultan said...

hangus?

takpe. asalkan jangan rentung sudah la. haha...

en_me said...

tapi cinta tak semestinyerr bersatu .. kannns

13may said...

blogger tegar :D

mosazu said...

hahahaha

olin said...

zara,
hahah.. tu je sekali je g cc. pahtu x g dah.. hihi

luffy,
ketagihan melampau. haha..

fdausamad,
weekend xboring, gua g pancing ikan dgn udang dalam periuk nenek gua..hehe

sultan,
betui2..hihi

en_me,
aaa.... ye kot.. hihi..

13may,
insyaAllah.. hihi

mosazu,
hohoho..