June 22, 2009

the return of MAKJANG


nickname aku masa form 5 = makjang. ahhh.. mula2 aku xsuka orang panggil aku camtu, tapi lama2 ok je.. dah memang aku pempuan yang paling tinggi kat sekolah tuh.. terima jelaa.. kang kalu aku ngamuk hanya sebab nama, kira dah x cool la pulak kan? hehe.. kata 'mafia gergasi'.. mesti laa kena cool.. hihihi..

entry kali nih memang banyak gambo.. aku dah terjangkit dengan cujen plak. ahhh.. apsal aku asek terjangkit dengan orang nih? ish3.. adakah badan tinggi mempunyai kekurangan dari segi daya tahan jangkitan? kena buat kajian nih.. hahaha..



classmates



barbeque kat belakang sekolah



prep tapi xbelajor. berborak je. hahah..



ni laa geng aku masa kat sekolah tuh.
sha the BIGNOSE, zack the BIGHEAD, dan aku the BIGSMILE
(hahah perasan.. geng, jangan marah ye, aku sengaja~ hahaha)



finally, graduation day!




lalala.. malu saya~

11 comments:

cujen said...

mak anjang ni memang tinggi....
aku berdiri sebelah dia dah mcm org kerdil pulak..rasa hina menjadi org pendek ni... huhuhu...

cujen said...

dah la tinggi...kaki pun panjang... kasut dia dah mcm sampan.....
beso gileee....suara dia pun leh tahan mcm gergasi gak...
kalau gelak lagi la...aku hanya mampu istigfar je kalau dengo dia gelak.. hihihi

ZARA 札拉 said...

hahahaha..


kat STMI dulu..kamu tunjang~

lalala~

~Cinta Cukulet~ said...

Makjang rupanya kamu, nih makting datang nih hahahaa

olin said...

cujen,
hahaha.. suara gelak cam gergasi ye? cis!

zara,
memang pun..hehehe

cc,
makting tu shortform apa plak ek?

Monkey D Luffy said...

jom lawan lompat tinggi

DoN said...

apa barang lompat tinggi..
lompat bgalah la...

PS: bukan sama ke sukan tue?? hahahahahahahhhahahahahahahha

olin said...

luffy,
jom~

don,
kutukz la tuh. mentang2 dia bley main game lompat bawah galah.. hahahahah

DoN said...

pekutukz...

olin said...

don,
heheh..

DoN said...

kah kah kah..
korang nih..
bab2 kutukz.... no1