July 25, 2009

aku ada satu hobi yang aku xsedar selama nih ia adalah hobi aku.

meng'collect earings. dari yang bulat2, sampai la yang gantung2.

balik dari shah alam aritu aku kemas barang2 aku yang dalam kotak. termasuk kotak2 every semester yang aku letak dalam stor (stor=bilik mak aku.. hehe). terjumpa laa macam2 jenis earings. aku ingat aku ada beli banyak earings, tapi aku lupa simpan kat mana.. hehe.. so bila aku kumpulkan, banyak jugak.

sayang nak buang. nak bagi kat orang lain, terasa sayang. each one has its own sentimental value. contohnya beli kat mana, beli dengan sape, hadiah dari sape & unique design yang dah xde jual kat mana2. huhu..



P/S : mungkin satu hari nanti aku nak try pakai yang gayut2 plak. ok x agaknya?




lalala... malu saya~

10 comments:

mosazu said...

smua benda ko wat mmg ko xsedar..kidding :P

Unknown said...

mosazu,
cis.. aku bukan bawah pengaruh dadah. hahah~

wHoSeNa said...

olin mmg cmtuh..selalu xsedar..lalala~~~

Unknown said...

husna,
pergh.. kena tikam lagi? xsedar pun! korang pakat ye?

wHoSeNa said...

lalalala...~~~~
jgn mare...
kidding...=)

Unknown said...

husna,
tau kamuu mesti gurau2 saje~ hihi

DoN said...

nk bg anting2 kt noona...



tp llaki xbisa mmilih mn satu yg ssuai... adakh ak bgitu?

Unknown said...

don,
beli je.. xkesah.. hehe~

DoN said...

hiihi
xkesah??
snang la nk kasi mana2 pn bole ye

DoN said...

mayb on kramat day (16 aug)