July 23, 2009

mamat mata syahdu.


mamat mata syahdu, duduk tepi pintu. menghadap langit, melihat awan.

kadang-kadang awan putih, kadang-kadang awan gelap. kemudiannya menitis air-air dari langit, tempias.

dia lihat aku, aku pandang dia. syahdu betul. mungkin selama ini aku tak perasan. tapi, dia membawa kenangan manis sahaja. tiada yang buruk-buruk.. sayang seribu kali sayang, kenangan sepertinya hilang. ditelan arus jiwa aku yang serabut. ahhh... nak buat macam mana. jiwa muda.. panas agaknya.

ucap saja selamat berjaya. life must go on!



lalala.. akhirnya aku buat ayat penuh tanpa shortform~

15 comments:

Tirana said...

Hai olin..mamat mana pulak ni...?

olin said...

kak tirana,
hehe.. ada laa...

lalala.. malu saya~

ZARA 札拉 said...

aduyai..mau aku buat entri khas untuk kamu tentang ini ke tunjang?

olin said...

zara,
bley, tp send ke emel aku dulu baru aku pk mau approve atau x.. heheheh

aku lah arween said...

hmmmmm
bf yer

13may said...

mata syahdu tu camna?

macam lalok ajer...hehhe hehhe :P

olin said...

arween,
hehe.. bukan..

13may,
mcm mana nk cakap ye? mata cantik kot? hihi..

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR said...

oi..mamat mane plak ko nih???
aish...

olin said...

husna,
hehe.. yang pasti bukan yang skrg~

DoN said...

huhu bukan yg skrg?? sdeynya...

DoN said...

yg pastinya stiap insan ada tarikan nya sndiri

DoN said...

yg pnting hati yg suci lg ikhlas...


kna ingat kata2 nie
"cintailah pd yg mnyintai diri kita kerana blum pasti org yg kita br cintai itu btul2 mcintai diri kita"...

renung2knlah...

olin said...

don,
nasihat berguna nih.. tengkiut2~

DoN said...

yg pnting...
DoN mkin lama mkin mnyayangi noona

DoN said...

16aug hr bgitu bmakna dlm sjarah hidupku~