August 16, 2009

kenapa mesti ulangtahun?


soalan kat atas saje je aku timbulkan. biasa je orang sambut ulangtahun, ulangbulan, ulanghari, kadang-kadang xde ulang. hihi.. saje nak bagitahu korang. hari nih, 16 Ogos 2009, ahad. anniversary aku dan seseorang. sudah 3 tahun. harap-harap berjaya insyaAllah.


dia pelangi ku,
dia suria ku,
dia titis hujan ku,
aku hanya bunga, cuma mahu hidup gembira.


P/S : aku bukanlah pandai sangat bermadah-madah nih. tapi bley la sket-sket. hehe..

lalala.. malu saya~

12 comments:

DoN said...

ewah-ewah~

Razman said...

jgnlah cte kat cni psal anniversary kte dua..hahaha


lalala... malu saya~

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR said...

gwunk!!!!!!!!!!!!!

cujen said...

tak lama lagi mesti putus.... wahahahhahahahhahahahahahha.......

olin said...

don,
amboi-amboi~

olin said...

razman,
haha.. xle bagitahu ek? haha..

lalala.. malu saya~

olin said...

husna,
mintak mahap penunggu gua. aku xpaham perkataan gwunk tu apa. hehe~

olin said...

cujen,
hisy! nakal kamu nih~

messyremo said...

nasib ko ngaku yg ko ni tak pandai bermadah~~

jujur sifat tu~~

aku suke~~haha

epi anibeseri~~
semoga smpai ke jinjang pelamin~~

olin said...

messyremo,
hahaha.. aku ngaku awal2 sebab aku tahu mesti kena kutuk punya.. cet, dah ngaku awal2 pun kena kutuk lagi. hihi..

maceh, aku tunggu anniversary ko n BK plak~

mosazu said...

eh..cursor pelangi~

olin said...

mosazu,
comel kan? hehehe~