August 26, 2009

rasa tercabar. siap kamuu~


comel kan aku?

(kenapa font pun nak warna pink? hisy. jambu sangat)




to messyremo
tengok sape lagi comel? kamu atau aku? cakap aku comel, cepat.


to zara
kamu dah dig-in belum gambar-gambar yang beratus-ratus tuh? aku dah panas nih..

hahaha..




lalala.. malu saya~

16 comments:

En. Bilik Sebelah said...

ku rasa aku lagi comel.. haha.. dh besar still comel tau..

P/S: Thanks 4 da duit raya..

Syahir Darksyde said...

comel.

messyremo said...

eleh..

helmet ngn bear je yg comel olin..haha

yg lain tu tak comel..
lainla kalau aku kan..haha

messyremo said...

yang paling tak bole blah..

siap de label khas untuk ni..

"lawan-lawan dengan kawan-kawan"

aduhai..hehe

olin said...

en. BS,
eceh.. hehe..

sama2~

SeLipAr JepUun said...

comeynye kecik2..

*msa berlalu dgn bgitu kejam.

haha :P

olin said...

shahir,
maceh~

olin said...

messyremo,
cis, helmet dgn bear je comel? hahah~

olin said...

messyremo,
haha.. saje je tu.. padahal bukan lawan pape pun.. hihihi~

olin said...

selipar jepuun,
nak kata aku xcomel la tu bila dah besar sekarang. hahaha~

ku tak sempurna said...

tiba2 rasa nak tunjuk gmbr sendiri pulak...

err.. kena bukak album ni

hihihihi

olin said...

kts,
tunjuk jgn xtunjuk.. heheh~

arnamee said...

Salam.

comey3:)

anaklaut said...

saslam...

comelnya.....anak sapa lah tu yaa.:))

salam berbuka..:))

olin said...

arnamee,
salam, maceh~

heheh..

olin said...

anaklaut,
anak pak mazlan.. hehe

selamat berbuka untuk kamuu jugak~