August 14, 2009

sarip yang ini adalah sarip tukang buat contest. bukan sarip dol. bukan. bukan.

sarip yang ini adalah perempuan. bukan lelaki dan bukan jugak khunsa.

sarip yang ini adalah kawan lama aku masa sekolah menengah dulu. jumpa di ruang maya secara tiba-tiba dalam laman Sindiket Sol-Jah. kebetulan yang tidak dijangka (ada ke kebetulan yang dijangka?).

sarip yang ini mahu menebarkan kasih sayang dan cintanya kepada semua. kalu dia mahu tebarkan roti canai bagus jugak. at least, perut kita pun dapat kasih sayang dan cintanya.

sarip yang ini menggamit-gamit aku untuk masuk contest kat blog dia. entah apa menda punya contest entah aku main masuk je. mau masuk contest jugak? suka hati kamu. tapi x rugi pun kalu masuk. hehe..

sarip yang ini kata dia mahu pilih tiga pemenang bertuah. (mintak-mintak aku termasuk laa top 3 tuu.. hihi)

sarip yang ini
xde kata hadiah contest nih ialah apa. mungkin mahu ia sebagai misteri. nak tahu lebih lanjut tentang contest nih, mari tengok kat sini.

sarip yang ini ialah zara. aku yang suka panggil dia sarip. "lebih glemer" pada aku.




lalala... malu saya~

No comments: