August 11, 2009

sesaat bersama hati. degil sungguh. nak kena bunuh agaknya.

DIA demam. aku xde kat sana. nak teman dia. nak suapkan makanan untuk dia. nak basuhkan bajunya. nak paksa dia makan ubat (8 jenis, warna-warni, pelangi). bisakah? macam mustahil je. bolehkah? macam musykil pun ada. sakit hati sampai mau menangis.

ahhh... risau aku dengan perasaan risau aku nih. apa aku dah jatuh cinta lagi?


"*ko memang jatuh cinta lagi."

"x lah, mana ada.. aku cuma sangat2 terfikir dan teringat-ingat je."

"bukan macam tu maksud aku laa sengal. bila ko teringat-ingat yang dia tengah sakit tapi ko xberada di sisi dia, ko rasa nak nangis kan? kenapa ko nak nangis? sebab ko sayang. sebab ko takut kehilangan. sebab ko cinta. paham?"




P/S : entry apa nih? cet! tangan tergedik2 jugak mau menaip. benci.

*ko=kau.



lalala... malu saya~

7 comments:

cujern said...

sebab mengada2 je nie...hehe

Unknown said...

cujen,
cobaan...cobaan...hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oit~

amboih~

Kapten Luffy said...

ewah2

Unknown said...

zara,
amacam?

luffy,
ecece... hehe

DoN said...

ishk3... mcm tue skali ek...

Unknown said...

don,
xlaa.. camni laa~