September 1, 2009

lompat si olin lompat! lompat lah tinggi-tinggi!



aku selalu tengok orang lain amek gambar lompat.
cantik je gambar diorang.
aku pun mahu jugak.


tapi kenapa gambar aku lompat ni pelik?
panjang sangat ke aku ni?







filter yang ditambah hanya untuk mengurangkan ke'pelik'kan gambar tersebut. harap maklum.

lalala... malu saya~

12 comments:

En. Bilik Sebelah said...

ooo.. nak ambik gambar terbang, kene lah gne kamera DSLR.. haha.. lagi satu, terbang nya tu kene tinggi lagi... hehe..

Monkey D Luffy said...

hahaha

memang pelik

ker ko memang tak ada bakat melompat

anaklaut said...

salam...


cantik gaya olin lompat..:)) hebat.!

DoN said...

cik olin dh tinggi.. so dia xle nk lompat tinggi2...

olin said...

en. BS,
hihihi.. kena pakai kamera DSLR jugak ke? hmm..

olin said...

luffy,
hahaha.. aku plak yang xde bakat? haha~

olin said...

anaklaut,
hihi.. malu saya kamu puji begitu~

olin said...

don,
betul2~

haha~

zamspotte said...

haha... cam adek2 doblas taon!!!

Wat2 lompat, pastuh photoshopkan gamba tu ngan gambar palang.. haha, jadi cam terebang

olin said...

zamspotte,
hehe.. adik2 aku 12tahun lum reti photoshop. haha~

messyremo said...

lompat ke tu?

cm baru jatuh pokok jek..

larikkkkss~~

olin said...

messyremo,
isk3.. jatuh pokok?

malas nak kejar. haha~