September 8, 2009

MAHU TAHU SIAPA JUARA TEKA-MENEKA?? syy.. malam-malam tak bley bising-bising. meh sini. aku bisikkan di telinga.

TAHNIAH!! ^_^

saudara

X-PO

anda menang contest teka-meneka dengan 95% kadar ketepatan!!

dengan ini dijemput, cik olin untuk menyampaikan sijil kemenangan kepada saudara X-PO. dijemput saudara X-PO untuk tampil ke atas pentas.. (tepuk tangan penuh keterujaan)

saudara bley tepek sijil ni kat laman blog saudara sebagai salah satu sijil dalam resume nanti. hehe.


jawapan saudara X-PO ialah,

"tpt tu kat bawah kubah atau payung besar tpt org lepak2..hoho
gaya tu cam gaya redbull, lembu gila nak tanduk org..ekekeh"

jawapan sebenar adalah,

"kat bawah pondok berbumbung kubah di tepi Tasik Ilmu, Shah Alam
dengan gaya lembu gila nak tanduk orang."

memang tempat tu tempat orang melepak pun. contohnya, orang macam aku laa. haha.

saudara X-PO, sila emel alamat anda ke
olinsafura@gmail.com
dengan kadar kecepatan yang segera.

kepada semua yang mencuba dan meneka dengan bersungguh-sungguh, terima kasih. harap kamuu semua tidak menangis air mata darah atau meleleh air liur basi kerana tidak berjaya. lain kali aku buat contest kamu jangan serik untuk menyertai. ok?

lalala.. malu saya~

6 comments:

x-po said...

haha xsgka jwpn sy btl plak

olin said...

x-po,
unsangkarable ek? hehe~

tahniah~

zamspotte said...

huh... salah jawapanku?? apsal lembu gila nak tanduk orang boleh ketawa?? Konpius2...

olin said...

zamspotte,
hahaha.. kata pun lembu gila kan?
haha~

Airland said...

tipu.. dpt solan bocor ni..
kene wat internal audit ni.. ( gaya x puas ati)hehehe

olin said...

airland,
haha.. dah, aku dah buat audit dah.. auditornya photographer aku tu. hehe~