November 21, 2009

alhamdulillah. rezeki itu ada di mana-mana je..

syukur lah. terisi jugak masa aku time cuti sekolah nanti. buat tuition pun jadilah asalkan kerja kan? nak tunggu dapat kerja kat company-company yang aku mintak tu belum tentu dapat. banyak yang bagitahu diorang buat masa ni "beku".

aku baru hantar borang GSTT (Guru Sandaran Tidak Terlatih). doa-doa kan laa aku dapat kerja tu ye? at least dapat gaji bulan-bulan.. hehe..

salam sayang untuk semua. ^_^




lalala... malu saya~

8 comments:

CAHAYA said...

kalau suka mengajar, apply la KPLI terus.

Unknown said...

cahaya,
buat masa ni diorang tak bukak online. kena tunggu tahun depan.. huhu~

Anonymous said...

nak jadik cikgu gak.. tapi cikgu PJ arr....

psl senang.. bg je bola kat student pas2 lepak..

KTS said...

usaha tangga kejayaan...

chaiyok chaiyok :D

Beruwang said...

dapat belanja mekdi ye

Unknown said...

airland,
cikgu PJ? sah ajar main bola je ni. kekeke~

Unknown said...

kts,
tengkiut~

Unknown said...

ber_uwang,
oh, meh datang muo~