December 25, 2009

fon hilang. semua perkara jadi terbantut. tinggi aku je yang tak.


aduhai.. nasib malang. dah seminggu jugak laa fon hilang. takdela mahal. tapi banyak contact no yang aku simpan dalam fon dah hilang. tapi aku still pakai no fon yang lama ok? maaf laa aku lama tak dapat berblogging. dah tak jadi blogger tegar lagi dah. hehe..

baru lepas interview guru sandaran isnin lepas. dengar-dengar mahu pakai ramai orang. tak tahu lagi bley dapat ke tak job tu. sebab yang interview kat Muo je dah 300 orang lebih kurang. insyaAllah dapat.

ok lah, ada masa nanti aku online lagi. kat cc yang bising dengan orang main game dan panas sebab kipas tak menghala kat aku dan tiada air-cond ni buat aku panas hati dan badan.

selamat tahun islam yang baru and happy christmas!

^_^

5 comments:

hisham said...

salam...u redho je la...hehe..agak2nya hp tu pun dh nk kna bli lain...haha

Syahir Alias said...

next tyme back-up awal2 sume contact no. ok. :)

Unknown said...

hisham,
yup. memang tgh tggu u belikan i hadiah hp baru. hahhaha~

Unknown said...

syahir,
heheh.. sediakan payung sebelum hujan~

Syahir Alias said...

slmt 2010 (: