May 20, 2009

biru sebab ape? ada sape2 nak jawab soklan nih? *dapat hadiah tau.


biru x air tuh? nih gambo kt krabi, thailand. orang panggil nama tempat nih kalu xsilap, crystal pond. cantik kan? macam kolam air klorin.

aku pun xpasti sebab ape jadi gitu. cuba korang pikir, kalu air sungai nampak macam hijau mungkin sebab pembiasan warna hijau pokok2 sekeliling sungai, air laut nampak biru sebab pembiasan warna langit yg biru. abeh tuh warna biru dalam kolam nih? pembiasan yg mana?

aku musykil.
tapi Tuhan maha tahu.
kita manusia mana bley jangka kerja Tuhan, beb.

*hadiah bagi jawapan yg betul adalah melancong ke rumah sendiri selama 2hari 1malam.



lalala... malu saya sebab jakun~

4 comments:

mosazu said...

mane ko kebas gmbr ni beb? hahaha

olin said...

mosazu,
ko tau ke dari sape aku kebas?

hahaha...malulah nk btau~

j.e.j.a.r.i. said...

punya impian honeymoon di Krabi.
uuhhh honeymoon perginyeee
hahaha!!
tapi btol tau. tak tipu.

olin said...

kak jejari,
"saya percaya anda BOLEH melakukannya!" sambil nyanyi lagu "Kau Boleh"


lalala... malu saya~