May 3, 2009

nah korang punya award. amek cepat sementara aku tengah baik hati.


Peraturan nak jawab tag ni ialah...


1. Copy badge "2008 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

dah, ada kat sidebar jugak. hehe~
jap, award ni tahun 2008 punya?


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

kak j.e.j.a.r.i yg bagi award nih. aku baru kenal dia.

aku rasa dia nih koboi. korang xcaye?
btol, aku xtipu.. ni bukan cobaan2.
cuba tgk profile dia.
dalam gambar dia pakai topi koboi kn?
masa tuh dia tengah cari kuda dia yg hilang.
"btol, dia yg tak btau aku aritu"
(sila sebut ayat ini dengan intonasi
"btol, dia yg btau aku aritu")


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

xpasal2 nk dapat award kena jawab tag. huhu..
xpe, aku jawab jugak, sebab aku memang suka menjawab~

1. sangat suka buku citer. lagi2 ramlee awang murshid's, jk rowling's and cornelia funke's.
2. suka pelangi. xkira la warna pelangi ke, pelangi itu sendiri ke, hatta air bandung pelangi sekalipun.
3. suka tengok matahari naik. tp selalu terlepas sebab bangun lambat.
4. suka music box. kawen nanti wajib ada hantaran music box yg paling mahal kat dunia. plus ngan barang2 mahal yg lain. (saje nk perasan materialistik sket)
5. suka nyakat orang bila boring. lagi2 nyakat budak2 sampai nangis.
6. dalam byk2 jenis coklat, cuma suka makan black forest cadbury. sebab suka jelly kat dalam dia.
7. 1st impression orang kt aku, "garang, takutnya nk tegur dia, tinggi mcm galah, mafia muO, dll). padahal aku ni baik orangnya, dworg yg xtau~
8. unpredictable. mood swings. bley berjaya dalam bidang lakonan. (hahahaha~)
9. bila bercakap ngn orang, aku akan pandang mata orang tuh. kalu bercakap ngn kambeng, aku akan pandang janggut kambeng tuh.
10. kat umah, aku la incharge dapur. dapur umah aku dah mcm restoran. open at 7, close at 12. kadang2 jejak 3pagi. tapi aku tolong mak aku je. pejadah aku nk masak sorang2. kadang2 paksa adek tolong ganti aku. aku tido.

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. cik cintacukulet
2. cujen kazenku
3. cik sarip aka zara
4. mr. sabri
5. mr. hapacrita
6. kak tirana

including

ooppa
dan sesape yg nak award. award ni jgk aku nk tujukan kt kak j.e.j.a.r.i balik sebab dia punya blog best~

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

janji xwat~



lalala... malu saya~

11 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

ishkk...malu la saya dapat award heheehhee..

~Cinta Cukulet~ said...

eh lupa nak cakap, mekasih..tq very much hehehe

Unknown said...

sesama...toksah malu2~

Tirana said...

Alamak..ada lagi...yang sebelum ni pun belum pampang lagi...Adehhhhh...Terimakasih...

cujern said...

alamak..dapat award....

StingRay said...

Ha...tq beb... =}

aku da amik...heheeee

DoN said...

ooppa dpt award?? weeeeehhoooooo...

j.e.j.a.r.i. said...

alalala...malu saya kamu kata blog akak best.
thanks for the compliment, sayang...

Unknown said...

kak tirana,
pampang tuh ape?

cujen kazenku,
dapat award ada plak "alamak"?

stingray,
bagus, tanpa malu2 lagi, kita jemput mr. stingray kita naik ke atas pentas utk amek award~

don,
suka sgt sampai lompat2.

kak jejari,
hehehe.. sama2 sayang, kasih dan cinta!


lalala... malu saya~

mosazu said...

yer yer...aku dah terima award..aku dah setel hutang tag ko tu..hoho..mekaseh2..ko mmg baik hati..tawu kn aku tgh studi week ni?grr grr.. wahahaha :D

p/s: aku heran nape bru rini dpt komen ko..aku yg jakun atau lappy aku yg ngok ngek neh..aisey!

Unknown said...

mosazu,
ko mmg ngokngek. hahaha~