June 19, 2009

guess what drink is it?


Peraduan ini dianjurkan oleh Ustazkodimero sepenuhnya...

Syarat penyertaan:
1)Terbuka kepada semua blogger diluar dan didalam Malaysia
2)Setiap peserta perlu menjadi follower Ustazkodimero dahulu
3)Setiap peserta hanya diberi peluang untuk menjawab 2 kali sahaja
4)Setiap peserta perlu mempromosi peraduan ini diblog masing-masing
5)Keputusan yang tepat dan terpantas dikira pemenang
6)Tarikh tutup penyertaan pada 09/09/2009

Cara-cara menjawab:
1)Teka air apakah yang tertera didalam gambar berserta sebab jawapan anda.
2)Sila buat karangan (min 120 patah perkataan) bertajuk "Air minuman kesukaan saya".
3)Hantarkan jawapan anda bertajuk "Peraduan Teka Air" ke badgb89@yahoo.com.my

Hadiah misteri menanti anda,pemenang akan dihubungi seminggu selepas tamat pertandingan.
Jika tiada jawapan yang tepat, hadiah sagu hati akan diberikan kepada jawapan yang hampir tepat.

P/S : aku nak promote peraduan teka air kat blog aku nih. sebab aku nak jugak
teka air apa tuh. tapi xtau lagi bila aku akan hantar jawapan ke ustazkodimero. nanti2 laa. aku nak gi bertapa dulu. dah dapat jawapan nanti baru aku emel dia. hehe.. korang apa tunggu lagi? jom teka air nih. untung2 jawapan korang betul.



lalala... saya suka masuk peraduan tapi jarang sekali menang~


11 comments:

DoN said...

air nila + susu

sbb nk rendam singlet putih...
hihihihi

DoN said...

hmmm nie air keladi ke?

olin said...

don,
hehe..rendam singlet dalam gelas ek? :P

DoN said...

hihi...
muat jer...
try la...

oopppsss sensored la...

olin said...

don,
air keladi kaler ungu laa..

DoN said...

yeameh??

hmmm xpun air kelapa laut + susu

olin said...

don,
melampau tuh..

puteh said...

air ape ye?
cm nila+susu kambing jek=p
huahuahua...

olin said...

puteh,
haha..

Afendy @ Ustazkodimero said...

Kihkih..
(aku sorg jew tahu air aperkah ini)

olin said...

ustazkodimero,
syy..bgtau olin sorang k?bley?