July 22, 2009

hisy.. lipas nih takutkan aku jelah!


aku bukan takut kat lipas, tapi lipas tuh terbang laju betul masuk tingkap bilik aku. dahla malam2 nih. aku ingatkan bunyi apa kat tingkap tadi (citer 'pak haji' masih menguasai diri.. haha.. )

bila sebut pasal lipas, ada jugak orang fobia kat lipas kan? ahh.. bukan lipas je. banyak lagi serangga yang mungkin menakutkan. dan mungkin jugak menggelikan. sebab tu orang fobia bila terjumpa serangga atau benda2 tuh, mereka sanggup terjun tingkap ke luar rumah, atau mungkin xkuar rumah langsung. mereka fobia.

hmm.. pernah dengar x orang fobia pada gula2 kapas? aku pernah tengok satu video nih, kalu xsilap aku rancangan david letterman kot. dia interview sorang pempuan. pempuan tuh sendiri mengaku dia takutkan gula2 kapas. ada laa dia citer sebab apa tapi aku dah xingat. klimaks citer nih cuma masa pempuan tuh nak gerak turun stage lepas live interview. ada gula2 kapas besar tunggu dia kat belakang stage. gula2 kapas tuh kejar dia. meraung2 menangis2 pempuan tuh tau. sian dia. dah la dia ala2 tembam, penat dia lari. padahal gula2 kapas tuh adalah orang yang pakai costume gula2 kapas. hmmm.. omputeh nih memang macam2 pe'el nya ye?



lalala.. malu saya~

7 comments:

ZARA 札拉 said...

fobia gula2 kapas?

wth?!

hahaha~

olin said...

zara,
tu la pasal.. hehe

zamspotte said...

hisy, ada jugak budak2 yang fobia kepada buku... nak baca buku jer... rasa cam nak lari haha...

olin said...

zamspotte,
nasib baik aku x fobia ke buku.. hehe

Jard The Great said...

errr... ku sungguh heran..ehehehe...

olin said...

jard,
err.. (xsangka aku dah buat orang heran) hehe..

DoN said...

heran = maheran

bukankah itu nama org? kikiikikikiki