July 22, 2009

malam-malam ada antu...

dah malam2 nih aku xtido lagi. berblogging.

bapak aku citer aritu. pukul 3pagi dia isap rokok kat luar rumah. nampak sorang pak haji jalan sorang2 macam baru balik dari surau. pak haji tuh senyap je, senyum. bapak aku pun xkata pape, tegur pun x. bapak aku pandang lagi sekali, pak haji tuh dah xde kat laluan dia jalan tadi. sepatutnya ada. macam biskut chipsmore. cepat2 bapak aku masuk rumah, kunci apa yang patut. terus tido.

dengar2 citer, kat kampung sebelah taman perumahan aku tuh, ada kampung bunian. wallahualam.


>sesungguhnya iblis & syaitan tujuannya hanyalah untuk menyesatkan anak Adam.



lalala... malam2 ada burung antu~

11 comments:

Tirana said...

Lama Olin tak update blog..Hari ni baru nampak...

ZARA 札拉 said...

uit~

hik hik~

cuak tu...

olin said...

kak tirana,
haah, lama xupdate sbb lama dah xonline.. huhu..
xpe, skrg dh on blk. harap bersabar ye.. hehe

zara,
xcuaklah, bukan pak haji tu kaco.. cuma tepi umah aku tuh laluan dia.. huhu..

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR said...

oit olin..jgn tegur..=)

olin said...

husna,
jgn pandang tepi umah aku bila jam pukul 3pagi. hahaha~

13may said...

jgn tegur :P

Monkey D Luffy said...

ada gak jin baik

olin said...

13may,
acah2 je tuh..hihi

olin said...

luffy,
betol2.. tapi olin xtau dia tu jin ke antu..hihi..

DoN said...

kna cek dia pny jantina la...


hahaha ada ke plak mkhluk2 tue ada jantina???? pe daa...

olin said...

don,
xtau.. hehe~