July 28, 2009

sekarang memang musim contest-contest ke?

aku nak join contest lagi. kali nih contest photo sape paling cun/kacak. mau tahu lebih lanjut,
sila ke sini.


'Create


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


gambar yang aku hantar untuk contest xdelaa yang cantik sebab aku bukan laa cantik orangnya, tapi comel tuh memang ada. hahaha.. perasan yang amat! kalu menang, gambar tuh akan di-sketch oleh penganjur. FREE. akak tu kata, nanti dia akan bukak poll untuk undian gambar mana paling cun/kacak. dah macam realiti tv pulak. hehe.. kalu kamuuu rasa gambar aku cun, vote aku ye? kalu rasa xcun, xpe, biarkan je. hukhukhuk (sedih dibiarkan begitu). mau tengok gambar aku tuh? meh, ada kat bawah nih.. hihi..






lalala... malu saya~

4 comments:

DoN said...

mnisnya snyuman~

olin said...

don,
malu saya~

DoN said...

snyuman yg sntiasa mbawa sinar kbhgiaan...

DoN said...

like a sun...
shining in da monink...