August 24, 2009

angkatan perang di hatiku (part 3)




feri itu jadi saksi.
kamu, aku, kita, ditiup angin yang sama.
sesempit-sempit ruang kotak gambar pun kamu mahu masuk.

aduhai kawan.
Pangkor 2006 bukan mudah nak dilupa.
duyung berkonflik identiti pun kita cipta,
memang gila.

ombak kecil besar kita redah,
panas mentari pun buat tak endah,
laut biru airnya jernih, tetap kita degil memburu.
memburu apa? entah. haha.

kayak sampai nak pecah,
menampung kegembiraan kita yang tiada hujung.

pegang gamat pun tak terasa geli,
mana taknya, tak sempat pegang dah kena campak ke tepi.
kesian cik gamat.
aduhai~
tiada pula gambarnya mahu dipapar di sini. hihi..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ni pulak gambar masa pergi Pangkor tahun 2006. masa tuh aku baru join kelab. kira junior laa.. memang happening. sebab semua kawan2 otak gila2. kitorang namakan program nih Ekspedisi Menyelamat Berkenu, tapi ada jugak yang dayung kayak sendiri pun xdapat diselamatkan. aku pun musykil. hahaha~

jangan marah aaa~


lalala... malu saya~

14 comments:

ZARA 札拉 said...

apa perang2 nih?

hahhaa~

ku tak sempurna said...

harus hangus muka bila dah berkenu, kan..

olin said...

zara,
heheh.. mau perang dgn aku x? hahaha~

olin said...

kts,
memang. masa tu xkenal sunblock lagi.. hahaha~

naif sungguh. malu saya~

en_me said...

ammvoiii.. ader udang dibalik pasir tewww.. ehehe

olin said...

en_me,
hehe.. ketam kecik2 pun ada~

Tirana said...

laaa..tak habis lagi cerita perang...ada berapa episod ni dik...hehehe

olin said...

kak tirana,
ada dua-tiga lagi kak.. hehe.. sabor ye~

hihihi..

Precious said...

Eee ... ingatkan pose2 pun mandi manda pantai ... Hiks!!

DoN said...

wahhhhhhhhhhhhh
Pasir Putih tepi pantai...
eh apa plak Pasir Putih kat tepi pantai?? kat Kelantan la!!

hihi aku tgh mkn ikan kerapu~
tue yg merapu hahahhaa

olin said...

precious,
haha.. tertipu sudah~

olin said...

don,
pasir putih tepi pantai.. bukan Pasir Putih tepi pantai.. kamu terkeliru di situ..

hahahah~

DoN said...

bukan terkeliru~
termerapu la... hahaha

olin said...

don,
isk3.. teruk sangat ke puasa tu sampai merapu2?

hihihi