September 12, 2009

kad raya bubuh gambar aku ok tak agaknya? meriah sket~ (edited)

front & back


inside

hehe. bukan nak bagi kamu ye. ni nak masuk contest miss yasha. jom join contest dia.


kalu nak kad raya, bagi alamat kamu di sini.

olinsafura@gmail.com



lalala.. malu saya~

12 comments:

brotherSKL said...

boleh tahan la..tp klo boleh letak la gambar ketupat ke lemang ke..bunga api..baru menyerlah kad raya ni

anaklaut said...

salam..olin,


cantik kad raya tu..:)
tq singgah anaklaut.

olin said...

brotherSKL,

hehe.. ketupat & lemang tu dah lazim ada kat kad raya. saje nak bagi lain sket. gambar budak-kecik-yang-comel tu xpernah ada kat mana-mana kad raya lagi. hihi~

yash aka yasha said...

cop! kad di terima.. tapi salah tu.. bukan mr.yash.. aku pempuan la.. T__T

olin said...

anaklaut,

salam, maceh jugak~

olin said...

yasha,
sori banyak2~

tersilap type tu~

sori sori sori...

anaklaut said...

salam..olin.

amin...

olin said...

anaklaut,
aminn~

messyremo said...

olin...

aku nk komen satu jer..
kalau ko letak gambar aku mase kecik kompem ko menang..

so,aku cadangkan ko tukar gmbr ko tu ngn gmbr aku mse kecik..
itu pun kalu ko nak menang la...


lalala..malu la aku..hehe=P

olin said...

messyremo,
xnak! xnak! xnak!

hahaha~

En. Bilik Sebelah said...

OLIN!!

Baru perasan kad raya maya dari kamu!

sudah lama tak check emel.. jgn marah aa..

BTW, thanks bnyk2!

Selamat Hari Raya.. huhu.. Sory tak dapat reply kad raya tuh..

olin said...

en.BS,
xpe xpe.. hehe.. salam lebaran buat kamu~