September 11, 2009

result contest cik cutemiut dah keluar. aku bakal dapat rantai tangan itu. kompem!


hadiah tempat ke-4



ni pulak gambar yang aku pertaruhkan
(macam nak pertaruhkan nyawa je bunyinya. hehe.)

unsangkarable pulak aku jadi antara yang menang. maceh kak cutemiut~

kamu nampak x perkataan 'CR 16' kat hujung atas kiri gambar tu?

kenapa?

xde pape. cuma aku rasa nombor 16 tu memang 'ong' aku laa. birthday aku kan 16hb. hehe. (bagi tahu birthday kunun, macam laa ada orang nak bagi kamu hadiah, olin? haha.)


lalala.. malu saya~

4 comments:

cujen said...

kena share ngan aku sebab tu gambar dari kamera aku... kak ciutmuit, dia curi gambar sy.....

olin said...

cujen,
hahahhaa.. gelang tu kita bahagi dua ok? raya pertama aku pakai, raya kedua aku pakai, raya ketiga aku pakai, abeh raya ko pakai sekali, pahtu pulang balik kat aku untuk selama-lamanya. amacam?

CuTeMiUt78 said...

tahniah ya... semoga skee ngan hadiah yg bakal diterima.. mekacihh suudi menjoinkan diri... nantikan hadiah tu k ;D

olin said...

kak cutemiut,
kad raya utk akak bakal menyusul dan maceh bagi olin jadi top 5~

^_^