October 31, 2009

bila-bila kamu perlu.


kepala otak aku dah tak sesak dah sekarang.

cuma sibuk sikit menanda kertas periksa dan kertas lukisan students. aku tanda karangan bahasa melayu darjah 4, bahagian B ada 3 pilihan, salah satu soalan pilihan berbunyi,


'Tulis surat kepada rakan kamu dan ceritakan tentang cikgu baru di sekolah kamu.'


kebetulan, aku cikgu baru diorang. memang sah-sah ada yang pilih karangan surat tak rasmi ni dan tulis tentang aku. haha. klaka weyh kalu korang baca. aku ingat nak snap gambar karangan yang budak-budak ni buat and tepek kat blog ni tapi aku tak sampai hati la pulak. (yang sebenarnya takut kantoi la kat korang tentang apa yang aku buat kat kelas kan). hehehe..

kesimpulannya, tajuk kat atas takde kaitan.

lalala... malu saya~

2 comments:

Tirana said...

Penat otak nak periksa jawapan budak-budak ye tapi kalau ada jawapan yang lucu tentu boleh menghiburkan hati

olin said...

kak tirana,
memang lucu kak.. heheh..