October 6, 2009

huarghhhh!!!

ngantuk. penat. dan bengang.
mungkin aku kena lebih banyak bersabar lagi.





"Murid-murid yang cikgu kasihi sekalian.. Tolonglah.. Tolonglah buat homework yang cikgu bagi..."

atau

"Sape xbuat homework yang cikgu bagi, jalan itik kat kawasan perhimpunan sekolah!"








lalala... malu saya~

10 comments:

Airland said...

hahaha.. ni time skolah dulu mst slalu x wat homework, 2 yg dpt balasan skrg..hehehe

Tirana said...

Dulu masa sekolah, selalu cikgu suruh jalan macam itik masa PJ..hehehe

CAHAYA said...

yang kedua aku rasa lebih berkesan. yang berjiwa kental sahaja yg akan degil dan tidak mahu buat homework. ;)

ZARA 札拉 said...

ku tak penah suruh students buat jalan itik ke apa ke~

ada kaedah lain psycho bebudak~

Mawar_berduri said...

utk murid2
..murid-murid ...tolong dengar cakap cikgu kamo yang dah bagi amaran siang-siang nih ....

utk cikgu :

sabo ye cikgu yang baik hati ...sian diorang klau kena jalan itik..lenguh kaki...huhuhu ...rotan tangan jadi la..ahax

StingRay said...

dah cuba jalan cara platipus?

olin said...

airland,
peh. betol tu pak~

hahah~

olin said...

tirana,
haha.. olin pun dah rasa.. lompat katak pun pernah kak~

olin said...

cahaya,
jiwa budak2 nakal ni memang kental. dah bagi amaran pun masih degil. kalu kena hukum, diorang makin suka plak. pening2~

olin said...

zara,
aku cubit je kat bawah peha budak2 yang xdengar kata ni.. xpasal2 main kejar2 plak aku dalam kelas~